1 Aralık 2015 Salı

PAYLAŞTIĞIMIZ OYUNLARIN KURULUMU

Merhaba arkadaşlar şimdi size nasıl paylaşımlardaki oyunları kurmayı göstereceğim.

İlk olarak örnek olarak bir oyunu seçelim ve onu yapalım (paylaştığımı oyunların hepsinin kurulumları aynıdır).

Örnek olarak seçtiğim oyun portal 2

GEREKLİ PROGRAMLAR:Daemon Tools Lite ve uTorrent.

Daemon Tools Lite İndirmek İçin Tıklayınız

uTorrent'i İndirmek İçin Tıklayınız

ADIM 1:İlk olarak oyunun verdiğimiz dosyasını indiriyoruz.

ADIM 2:İndirilen dosyayı açıyoruz.

ADIM  3:Aç'a tıkladıktan sonra utorrent ekranı gelecek.Gelen ekrandan tamam'a tıklıyoruz.

ADIM 4: İndirme tamamlandıktan sonra gönderiliyor yazısı çıkacaktır.Torrentin üzerine çift tıklayıp Devam Et'e tıklayarak indirilen dosyayı gösterir.Ordan ISO dosyasını çalıştırın.Gelen ekrandan Aç'a tıklayın.


ADIM 5:Bilgisayarım'da oyunun sanki cd'sini takmış gibi bölüm gelecektir.Oyuna tıklayıp setup.exe'yi çalıştırın ve oyunu kurun.

CRACK KURULUMU:Bilgisayarım bölümüne gelen oyuna sağ tıklayarak Aç'a tıklıyoruz ve içindeki crack dosyalarını oyunun kurulu olduğu dosyaya atıyoruz.

VE ARTIK OYNAYABİLİRSİNİZ İYİ EĞLENCELER OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder